To przykre, że w dzisiejszych czasach w wielu przypadkach występuje błędne nazewnictwo muzyki klubowej. Ludzie, którzy nazywają muzykę elektroniczną "technem", nie wiedząc do końca czym tak naprawdę się odznacza, sprowadzają ją do ogółu. A przecież "techno" nie jest określeniem rodzaju muzyki klubowej lecz jej gatunkiem, podobnie jak house, trance, breakbeat, jungle, czy hardcore.

Jeśli jesteś miłośnikiem muzyki klubowej, znasz takich kompozytorów jak: Ferry Corsten, David Guetta, ATB, Markus Schulz, Armin van Buuren, Tiesto, Sander van Doorn, Calvin Harris, Afrojack, czy nawet Eric Prydz - ŚWIETNIE TRAFIŁEŚ!

niedziela, 5 lutego 2012

Witam...

Od ponad dziesięciu lat swoje życie wiążę z muzyką. Grę na fortepianie zaczęłam w wieku sześciu lat i co tu ukrywać - muzyka klasyczna stanowi trzon wszystkich rozwijających się później gatunków muzycznych.
Niestety, co raz mniej ludzi słucha klasyki ze względu na nowości muzyczne, odkrywanie nowych, bardziej zaawansowanych sprzętów i technik do udoskonalania utworów.
Mimo mojego szacunku do muzyki klasycznej, graniu na fortepianie utworów Bacha, Mozarta, czy Beethovena, w wieku 12 lat zakochałam się w klubowym brzmieniu. Wszystko zaczęło się od przesłuchania kilku kawałków Armin'a van Buuren'a, który do tej pory jest dla mnie mistrzem!
Obecnie mam jego 8 oryginalnych płyt, a kolekcja stale się powiększa :)

Muzyka jest pojęciem dość obszernym. Jej definicja zaczyna się od muzyki klasycznej, poprzez rock'a, reggae, metal, punk, jazz, pop, disco polo, kończąc na muzyce klubowej.. Można wymieniać i wymieniać, a tak naprawdę każdy z nas ma swój własny, ulubiony gatunek muzyczny, do którego jest przywiązany (może być ich kilka).

Cóż.. Blog jak widać nie jest o tematyce ogólnomuzycznej, lecz chodzi tu o konkretne klimaty :)
Będę dzielić się nowościami muzycznymi, newsami m.in. o zbliżających się koncertach oraz innych ciekawostkach, które na pewno zaciekawią niejednego miłośnika muzyki elektronicznej :)

Zapraszam do komentowania, oceniania i słuchania!

2 komentarze:

  1. Słoniu ! <3 super że założyłaś bloga :D
    dzięki Tobie zaczęłam słuchać Armina i jestem zachwycona <3
    buźki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no :D juz sie zapowiada ciekawie. Czekam na jakis kolejny post ! :D

    Dawid ;)

    OdpowiedzUsuń